Nog maar een paar dagen....

9 september 2015 - Twello, Nederland

Driekwart jaar geleden boekten wij onze reis naar Amerika. Toen leek de vakantie nog erg ver weg, maar nu komt het toch wel heel dicht bij. Aanstaande zondag mogen wij eindelijk vertrekken naar Amerika. Wij hebben er enorm veel zin in, maar vinden het stiekem ook een beetje spannend. Onze eerste lange reis naar een ver land en geen standaard vakantie waar je in één hotel verblijft en weet wat je te wachten staat. De koffers zijn ondertussen al redelijk gepakt en wij kijken elke dag meer naar onze reis uit! Wij vinden het leuk om jullie op de hoogte te houden van onze reis. Vinden jullie dit ook leuk hou deze blog dan in de gaten, want wij proberen elke dag een nieuw avontuur uit onze reis te plaatsen met leuke foto's! :D

Liefs Hans en Linda

1. Joke:
    9 september 2015
    Ga ervan genieten, en veel mooie foto's en leuke verhalen plaatsen zodat wij er ook een beetje van mee kunnen genieten.
    xx
  2. Peter:
    9 september 2015
    spannend,maar het is jullie van harte gegund. geniet er van want uit ervaring weet ik dat het eerder voorbij is dan je lief is
  3. Ans:
    10 september 2015
    Jullie hebben het verdiend, en hoop dat je heel veel mooie plaatjes maakt, en een leuk verhaaltje erbij, Geniet er volop van! Liefs XX
  4. Harm & Leonie:
    10 september 2015
    Veel plezier, wij zullen vast een hoop herkennen dus dat wordt ook voor ons genieten...
    Liefs van hier.
  5. Ans:
    13 september 2015
    Lieve Luitjes, ik weet dat jullie er heel lang naar verlangt hebben, en vind het geweldig doen, en dat jullie alles mogen beleven wat je op je verlanglijstje had. Heel Veel plezier Samen. Groetjes Ans en Anton. XX